Ένας τρόπος για να λάβετε περισσότερα οφέλη από το ντους σας είναι εκ των προτέρων  να προσευχηθούμε . Με την προσευχή πριν από το ντους, ενεργούμε την θετική  ενέργεια μας, έτσι ώστε να αισθανόμαστε πιο ήρεμοι, καθώς υπάρχει μείωση στις σκέψεις. Μια προσευχή  πριν από το ντους μπορεί να είναι. "Ω Θεέ μου, παρακαλώ να διωχθεί  όλη η αρνητική ενέργεια από το σώμα μου, το μυαλό μου και  να διαλυθεί από το παρόν ντους. Να μπορέσει  η Απόλυτη Αρχή Υδάτων να μου καθαρίσει τελείως όλη την αρνητική ενέργεια από το σώμα μου και θα ήθελα να γεμίσει με θετική  ενέργεια για ολόκληρη την ημέρα Μου. "

Αν και το ντους είναι  καλύτερος τρόπος  από τη χρήση μιας  μπανιέρα, σε ένα πνευματικό επίπεδο, το μπάνιο της μπανιέρας συνιστάτε, να κάθεσαι  σταυροπόδι, αυτή η θέση είναι η καλύτερη μέθοδος. Έχουμε εξηγήσει τις πνευματικές συνέπειες στο μπάνιο της μπανιέρας σε ένα άλλο άρθρο της σειράς αυτής.

Ενώ το μπάνιο είναι μια δραστηριότητα που προορίζεται για να καθαρίσει και να μας καθαρίσει, μπορεί πολύ εύκολα να εργαστεί για να εκτροχιάσει τις όποιες προσπάθειες θα μπορούσαν να καταστήσουν την αύξηση αρνητικής η θετικής της εσωτερικής μας καθαρότητας. Αλλαγή του τρόπου που κάνουμε μπάνιο  θα μας βοηθήσει να ρουφήξουμε  εύκολα θετικότητα από την ατμόσφαιρα, το οποίο είναι σημαντικό για την καθημερινή πνευματική τροφή μας. Ωστόσο, ο καλύτερος τρόπος για να ρουφήξουμε τη θετικότητα και να την διατηρήσουμε  καθ 'όλη την ημέρα είναι μέσω της  τακτικής πνευματικής πρακτικής.