Γεια σας, το όνομά μου είναι El Greco Είμαι 3ης γενιάς psychic και έχω σπουδάσει και εξασκήσει για όλη μου τη ζωή. Ήμουν ενεργός στη διύλιση της τέχνη ανάγνωσης καρτών Ταρό μαντεία για 30 χρόνια. Μεγάλωσα όπου ασκούντα και με δίδαξαν σε πολύ νεαρή ηλικία την τέχνη των Ταροτ. El Greco Μάστερ Ταρώ διερμηνέας και δάσκαλος είμαι ειδικευμένος σε σχεδόν οποιαδήποτε διάδοση Ταρό από την απλή κάρτα, την εξάπλωση Zodiac, και την πλήρη εξάπλωση Celtic σταυρό. Επιπλέον, Εχω ειδίκευση στην τέχνη της Rune-casting και Αριθμολογία, Αστρολογία, Medium, ερμηνεία του Παρελθόντος ζωής και ειδικός στο παρελθόν θεραπεία οπισθοδρόμηση ζωής με την ερμηνεία, σημάδι ερμηνείας, την ερμηνεία των ονείρων,

Οι ικανότητές μου σαν αξιόπιστο άτομο θέλω πραγματικά να σας βοηθήσω. Όλοι οι πελάτες είναι τόσο σημαντικό για μένα, κάνω τη θεραπεία της κάθε κατάστασης σαν να ήταν δική μου. Ανυπομονώ να μιλήσω μαζί σας, για αυτά τα εμπόδια σας και για την επιτυχία να επιλυθούν. Εκτενής μελέτη στην αρχαία τέχνη από μικρή ηλικία. Σπούδασα κάτω από μερικούς από τους μεγαλύτερους αναγνώστες και δάσκαλοι της εποχής μας, καθώς και επίσημη εκπαίδευση στην ψυχολογία, τις επιχειρήσεις, και την αστρονομία. Έχω ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο και μελέτησα διάφορους πολιτισμούς και τρόπους ζωής, ώστε να αποκτήσω πραγματική φώτιση, το οποίο μπορώ να σας βοηθήσω επίσης. Βρίσκοντας το πάθος και ζήλο για τη ζωή μπορώ να προβλέψω κάθε μέρα με τον ίδιο ενθουσιασμό και την ενέργεια. Επιτρέψτε μου να σας βοηθήσω να πάρετε και πάλι απαντήσεις σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις που αφορούν την αγάπη, τα χρήματα, τις επιχειρήσεις, η κατάθλιψη, το κάρμα, άσχημα όνειρα και πολλά άλλα. Είμαι γνωστός για την καθοδήγηση και έχω πετύχει όταν οι άλλοι αποτυγχάνουν! Θα σας βοηθήσω στη ζωή, η ερωτήσεις σας δεν έχει σημασία πόσο μεγάλες μπορεί να φαίνονται σε εσάς. Έχω βοηθήσει πολλούς άλλους και εγώ θα σας βοηθήσω! Ένα τηλεφώνημα σήμερα θα σας φέρει ένα καλύτερο αύριο. Αν δεν ξέρεις σε ποιον να απευθυνθείς, απευθύνσου σε μένα. El Greco Master Tarot. 9019023244.