Enas apateonas astrologos mou estile afto to minima kai meta esbise to fb tou gia na min tou apantiso.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Den mporo na katalabo to logo pou me disFimizis stous pelates mou!!isos epeidi zileuis!!!
An den stamatisis,tha epikinoniso me tous dikigorous mou ke tha apotatho sto protodikio ke stin astinomia
Min xana tolmisis na milisis gia mena ke na 3ana pis to onoma mou se pelates!!Tha piaso to aeroplano ke tha erto na se bro!!!prosexe poli kala,eidi tha mesolabiso me tin elliniki astinomia meso tou daskalou mou!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Proton kirie esena oute se ksero oute me endiaferis.
Mou les oti zilebo. Ti na zilepso apo esena pou pernis lefta apo ton kosmo kai doulia den blepou?
Emena kapia atoma me piran sto fb kai me rotisan gia tin ipothesi tous pou balane enan pou diafimizi oti se 7 meres tha tous feri tous agapimenous tous kai exoun perasi 2 mines. Me rotisan gia kapia xomata apo to nekrotafio kai tous ipa na ta xrisimopiisoun gia sobatisma. To lipon kirie ego den milisa gia sena ala gia ena apateona pou bazi pseftikes diafimisis gia na ferni pelates.
Defteron oso gia tous dikigorous sou min tous apasxolisis giati mpori na sou xriastoun gia tis minisis pou tha sou kanoun i pelates sou.
Triton otan tha paris to aeroplano pesmou na sou stilo to isitirio.
Tetarton Kai mia kai ise megalos magos kai linis magia kai exis kai daskalo tote liste kai ta VOODOO sas.
Pemto kati astrologi san esena pou stous politikous pigeni sto spiti tous ( esi to les ) prepi na sas bgazoun apo ti mesi giati tropiazete to epagelma. Ena ena ta lamogia na febgoun...
Kai an matho oti den tous telioses ti doulia me tosa lefta pou tous pires ( kai den pliroses kai eforia ) the se pari kai tha se sikosi o diaolos.
Me ta ektimiseos El Greco Master Tarot.