Έχω επάνω μου Μαύρη Μαγεία, μάγια, αρνητικές ενέργειες?
Πώς μπορώ να φύγουν τα μάγια, ή κατάρες που είναι πάνω μου?
Το Σπίτι μου είναι γεμάτο από Μαύρη Μαγεία και χρειάζομαι ένα ξόρκι προστασίας μπορείτε να με βοηθήσετε?.
Υπάρχουν μάγια και κατάρες στην οικογένεια μου μπορείτε να με βοηθήσετε? .
Χρειάζομαι μερικά ισχυρά ξόρκια για αφαίρεση  κατάρας, και μάγια.
Θέλω να ξέρω τη διαφορά μεταξύ κατάρα Voodoo, κατάρα του δαίμονα και φαντασμάτων.
Πιστεύω ότι έχω  Μαύρη Μαγεία, και μάγια από τους εχθρούς μου.
Μπορείτε να καταργήσετε μια κατάρα ή μάγια από το σώμα μου?
Μπορείτε να αντιστρέψει μια κατάρα τώρα?
Πώς να απαλλαγείτε από αρνητικές ενέργειες?
Χρειάζεστε προστασία από GHOST, κακά πνεύματα και δαίμονες?
Χρειάζομαι προστασία από τη Μαύρη Μαγεία, κακές πηγές ενέργειας, μάγια, κατάρα,γλωσσοφαγιά, κακό μάτι. Τηλεφωνήστε τώρα για της απάντησής στον  El Greco Master Tarot reader, Psychic Medium.  9019023244.  elgrecoastrologos@hotmail.com    http://elgrecoastrologos.blogspot.com/